
Reklamacje i zwroty
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub nieprawidłowości, przysługuje zwrot lub postępowanie reklamacyjne.
Przesyłka jest zlecana zewnętrznym firmom kurierskim, które są odpowiedzialne za zabezpieczenie towaru w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru z winy firmy kurierskiej będzie ona obciążona kosztami naprawy lub/i ewentualnej wymiany towaru na nowy.
Odbierający ma obowiązek sprawdzić przy kurierze, czy otrzymany towar nie został uszkodzony, jeżeli kupujący wykryje uszkodzenie należy przy kurierze sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji droga mailową bądź telefoniczną.
Przyjęcie przez Sklep zwracanego towaru jest warunkowane:
- terminem, maksymalnie 14 dni od czasu otrzymania przesyłki,
-towar ze względu na ochronę zdrowia i względy higieniczne oraz jego opakowanie nie mogą nosić śladów użytkowania, winny być w stanie niezmienionym, posiadać nie naruszona plombę wraz z etykietą .
-do przesyłki musi zostać dołączony oryginał dowodu zakupu.
- W przypadku zwrotu prosimy wypełnić a dołączyć do przesyłki formularz zwrotu : FORMULARZ REKLAMACJI - ZWROTU PDF
Zwroty prosimy kierować na adres Sklepu : BC GRUPPO Sp z o.o, 95-015 Głowno ul. Ostrołęcka 2d , z dopiskiem „zwrot”. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny.
Możesz zwrócić zamówienie do naszego sklepu internetowego za pośrednictwem Paczkomatów bez kosztów użyj zamieszczonego linku lub skopiuj link do przeglądarki i zarejestruj paczkę nadając ją w Paczkomacie :
https://szybkiezwroty.pl/pl#navigate-buttons . W polu wybierz swój sklep internetowy wpisz : Silkmilk.pl
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym .
Przy zakupie na fakturę, warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@silkmilk.pl lub telefonicznie pod nr 725 188 888 . Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, opisać przedmiot reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane na zdjęciach produkty oraz ich kolory były jak najbardziej zbliżony do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy itp. kolor może różnic się od rzeczywistego.
Wybarwienia materiału/surowców produktów zakupionych w różnych odstępach czasu mogą różnić się odcieniem. Powyższe nie stanowi podstawy reklamacji.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.