
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@silkmilk.pl lub telefonicznie pod nr 725 188 888 . Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, opisać przedmiot reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane na zdjęciach produkty oraz ich kolory były jak najbardziej zbliżony do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy itp. kolor może różnic się od rzeczywistego.
Wybarwienia materiału/surowców produktów zakupionych w różnych odstępach czasu mogą różnić się odcieniem. Powyższe nie stanowi podstawy reklamacji.
Formularz reklamacyjny do pobrania : FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF
Możesz wysłać reklamowany produkt do naszego sklepu internetowego za pośrednictwem Paczkomatów beż kosztów w tym celu skontaktuj się z nami pod nr telefonu : 725 188 888 lub mailowo na adres sklep@silkmilk.pl
lub
skorzystaj z linku klikając na niego lub skopiuj link do swojej przeglądarki internetowej i nadaj paczkę za darmo dalej postępuj według zaleceń aplikacji lub wypełnij pola formularza wyświetlonego.
https://szybkiezwroty.pl/pl/silkmilk
lub
jeżeli posiadasz aplikacje INPOST nadaj do nas darmową przesyłkę klikając w aplikacji > Nowa przesyłka > Zwróć >Zwróć towar do sklepu ( Wyszukaj sklep) > silkmilk.pl > dalej postępuj według zaleceń aplikacji.
Uwaga:
Powyższy darmowy link służy tylko do wysyłek z reklamowanymi produktami . W przypadku wysłania tą drogą zwykłego zwrotu produktów będzie naliczana opłata 14,40 zł za dokonany zwrot .
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.